Aktualizacja: 02.05.2017 15:48 Publikacja: 02.05.2017 15:21
Foto: Bloomberg
Potem może zostać uziemiona, bądź też pozostanie w szczątkowej formie. To będzie wielka porażka włoskiego rządu, który wielokrotnie montował pakiety pomocowe dla przewoźnika, skłaniając między innymi prywatnych inwestorów do zainwestowania, jak i linii Etihad z Abu Zabi, który zainwestowała we włoskiego przewoźnika prawie 2 miliardy euro.
Zresztą Etihad, którego poprzedni polski rząd widział jako inwestora w Locie nie sprawdził się w Europie. Niewiele lepiej mu poszło z inwestycją w Air Berlin, bo drugą co do wielkości linię niemiecką uratowała Lufthansa wynajmując od 38 samolotów dla swojego niskokosztowego Eurowings. To były powody, dla których zarząd arabskiej linii, z prezesem Jamesem Hoganem będą musieli w tym roku ustąpić.Ich dymisje zostały już zapowiedziane.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas