Aktualizacja: 27.07.2017 11:36 Publikacja: 27.07.2017 11:28
Foto: materiały prasowe
- Włosi mają czas do czwartku na zdecydowanie się w tej sprawie. Jeśli nasi włoscy przyjaciele powiedzą tylko +ta propozycja nam nie odpowiada+, to skarb państwa wykorzysta swe prawo pierwokupu STX France, abyśmy mogli wznowić kwestię jej sprzedaży — oświadczył francuski minister gospodarki i finansów Bruno Le Maire. — My kupimy te udziały, jesteśmy większościowym właścicielem i będziemy mieć czas na spokojne wynegocjowanie nowego paktu o akcjonariacie. Dodał, że koszt wykupienia innych udziałowców STX France jest rzędu kilkudziesięciu milionów euro, a nie miliardów.
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Konflikt Pakistanu z Indiami zaostrza się. Pakistan zamknął przestrzeń powietrzną dla linii z Indii. Rząd w Delh...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas