Aktualizacja: 15.12.2017 07:09 Publikacja: 15.12.2017 07:09
Foto: 123rf.com
Jego rzecznik wyjaśnił, że Niki dysponuje tylko przez kilka dni działkami startów i lądowań, najbardziej interesującą częścią aktywów, na negocjacje jest więc mało czasu.
Sytuację skomplikowała środowa decyzja Lufthansy o rezygnacji z przejęcia Niki w ramach umowy kupna części aktywów Air Berlin za 210 mln euro, bo Komisja Europejska uprzedziła ją, że nie zgodzi się na tę reparację ze względu na konkurencję. Ta decyzja zmusiła Niki do złożenia w sądzie w Berlinie zawiadomienia o utracie płynności i o uziemieniu swych 23 samolotów A321.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas