"Haaretz" napisał, że Ściana Płaczu jako religijne i duchowe centrum Żydów powinno przynosić zyski i modlący się będą oglądali wyświetlane na niej laserowym projektorem reklamy, logo i hasła różnych firm. W dniu kiedy zabraknie reklam, na ścianie pojawi się hasło "Na co czekasz, na Trzecią Świątynię? Reklamuj się teraz".
Wykupienie jednego ściennego kamienia pod reklamę miałoby kosztować 300 dolarów dziennie.
"Haaretz" wykorzystał do opublikowania tego "dowcipu" karnawałowy charakter święta Purim.
[ramka][b]Święto Purim[/b]
Uczestnicy święta Purim przebierają się w kostiumy, często mężczyźni w kobiece, a kobiety w męskie. W tym dniu wielu religijnych Żydów popełnia ograniczone wykroczenia przeciwko prawu żydowskiemu. Zakładane są maski. Tradycyjnie dzieci chodzą od domu do domu i odgrywają przedstawienie Purim Spiel, oparte na historii Estery, natomiast studenci w satyryczny sposób objaśniają naukę żydowską.