Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.09.2018 17:01 Publikacja: 11.09.2018 16:46
Foto: stock.adobe.com
Reklama opowiada historię chłopca, który - jadąc w samochodzie marki volvo ze swoim ojcem - widzi granatowego jaguara na parkingu przed szkołą (na miejscu zarezerwowanym dla dyrektora placówki). "Powiedziałeś, że chciałbyś, aby twój tata takiego miał. Twój tata spojrzał na niego tęsknie, jego volvo musiało mu służyć jeszcze kilka lat. Radziłeś sobie dobrze w Vinehall, jesteś zadowolony z wyniesionych stamtąd wspomnień. Świetnie poradziłeś sobie w biznesie. Kupiłeś tacie jaguara, gdy przeszedł na emeryturę" - czytamy w ogłoszeniu szkoły. "Pomyślałeś, że każde dziecko powinno przyjść na dzień otwarty (do Vinehall). Może wtedy też kupią swoim ojcom jaguary" - takimi słowami kończy się ogłoszenie.
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Od środy Francuzi odwiedzający największe strony pornograficzne zobaczą tylko gołe piersi Marianny z obrazu Eugè...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas