Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.05.2020 16:13 Publikacja: 20.05.2020 16:00
Foto: AdobeStock
W reklamie Volkswagena opublikowanej w mediach społecznościowych zobaczyć można czarnoskórego mężczyznę, którego popycha ogromna, biała ręka. Na końcu filmu na ekranie stopniowo pojawiają się słowa „Der neue Golf” („nowy Golf”). Internauci zwrócili uwagę, że kombinacja liter przypomina słowo „Neger” („czarnuch”).
„Bez wątpienia: wideo było niepoprawne i pozbawione smaku” - podkreśliła firma, dodając, że rozumie gniew i oburzenie klientów. „Oddalamy się od tego i przepraszamy” - przekazano w oświadczeniu, w którym obiecano również, że zostanie przeprowadzone dochodzenie, które będzie miało na celu odnalezienie osób odpowiedzialnych za reklamę.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Cztery lata: tyle minęło od przyjęcia przez Sejm ustawy o odtworzeniu zachodniej pierzei placu Piłsudskiego. Min...
Miłość do kota to nie tylko głaskanie. Jak wskazują Lasy Miejskie w Warszawie, właściciele, myśląc, że zwracają...
Ponad połowa Polaków uważa, że sytuacja Polski zmierza w złym kierunku – wynika z najnowszego sondażu firmy CRIF...
Problem pluskiew w warszawskim metrze ponownie trafił na czołówki, po tym jak radny Karol Jankowski złożył inter...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas