Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.05.2020 16:13 Publikacja: 20.05.2020 16:00
Foto: AdobeStock
W reklamie Volkswagena opublikowanej w mediach społecznościowych zobaczyć można czarnoskórego mężczyznę, którego popycha ogromna, biała ręka. Na końcu filmu na ekranie stopniowo pojawiają się słowa „Der neue Golf” („nowy Golf”). Internauci zwrócili uwagę, że kombinacja liter przypomina słowo „Neger” („czarnuch”).
„Bez wątpienia: wideo było niepoprawne i pozbawione smaku” - podkreśliła firma, dodając, że rozumie gniew i oburzenie klientów. „Oddalamy się od tego i przepraszamy” - przekazano w oświadczeniu, w którym obiecano również, że zostanie przeprowadzone dochodzenie, które będzie miało na celu odnalezienie osób odpowiedzialnych za reklamę.
„Jak ocenia Pani/Pan operację wojskową Izraela »Powstający Lew«" prowadzoną przeciw Iranowi?” - takie pytanie za...
Blisko 450 wypadków z hulajnogami – w co drugim ucierpiały dzieci i nastolatkowie. Eksperci apelują: wprowadzić...
„Czy obawia się Pani/Pan, że rozwój modeli sztucznej inteligencji może doprowadzić do likwidacji Pani/Pana miejs...
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas