Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.05.2016 09:32 Publikacja: 26.05.2016 09:00
Foto: www.facebook.com
Na stronie lokalnej organizacji Pegidy pojawiło się zdjęcie, przedstawiające opakowania batoników Kinder, na których nie było występującego tam dotychczas blondwłosego i niebieskookiego dziecka. Administrator grupy ocenił: "Oni nie zatrzymają się nigdy. Czy naprawdę kupicie coś takiego? A może to żart?".
Oburzeni członkowie Pegidy nie zorientowali się jednak, że nowe opakowania są elementem związanej z Euro 2016 strategii promocyjnej firmy Ferrero, produkującej czekoladę Kinder. Firma postanowiła zacząć umieszczać na batonikach zdjęcia piłkarzy reprezentacji Niemiec w czasach, gdy byli oni dziećmi.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Władze Nepalu wycofały się z decyzji o zablokowaniu dostępu do mediów społecznościowych po niecałej dobie od jeg...
Tym razem w niejasnych okolicznościach zginął szef spółki zajmującej się wydobyciem soli potasowej. Od początku...
- Pochówek ofiar mordu w Puźnikach to przywrócenie godności tym, którym ją odebrano w najbardziej nieludzki spos...
Białoruski raper Maks Korż odniósł się w mediach społecznościowych do tego, że odwołano jego koncert, który odby...
Floryda zamierza odejść od obowiązku szczepień, w tym obowiązkowych szczepień dla dzieci uczęszczających do stan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas