Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.05.2016 09:32 Publikacja: 26.05.2016 09:00
Foto: www.facebook.com
Na stronie lokalnej organizacji Pegidy pojawiło się zdjęcie, przedstawiające opakowania batoników Kinder, na których nie było występującego tam dotychczas blondwłosego i niebieskookiego dziecka. Administrator grupy ocenił: "Oni nie zatrzymają się nigdy. Czy naprawdę kupicie coś takiego? A może to żart?".
Oburzeni członkowie Pegidy nie zorientowali się jednak, że nowe opakowania są elementem związanej z Euro 2016 strategii promocyjnej firmy Ferrero, produkującej czekoladę Kinder. Firma postanowiła zacząć umieszczać na batonikach zdjęcia piłkarzy reprezentacji Niemiec w czasach, gdy byli oni dziećmi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sąd Południowej Kalifornii uznał, że Departament Bezpieczeństwa Krajowego bez uzasadnionej przyczyny przeprowadz...
Carolina Wilga, 26-letnia niemiecka podróżniczka, została odnaleziona żywa po dwunastu dniach wędrówki przez aus...
Szwedzka Komisja ds. Adopcji opisała afery z oszustwami i handlem dziećmi. Szwecja może teraz odejść od międzyna...
Dla co trzeciego mieszkańca naszego kraju z pokolenia Z (16–26 lat ) jest obojętne, czy żyje w wolności, czy aut...
Julian McMahon, australijski aktor, najbardziej znany z występów w „FBI: Most Wanted”, „Czarodziejkach”, „Nip/Tu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas