Reklama

Reklama serwisu Momondo podbija internet

Reklama wyszukiwarki połączeń lotniczych i miejsc hotelowych Momondo przebojem podbija internet. Na Facebooku obejrzało ją ponad 7 milionów osób. Na YouTube - kolejne 2 miliony.

Aktualizacja: 05.06.2016 16:36 Publikacja: 05.06.2016 15:14

Reklama serwisu Momondo podbija internet

Foto: materiały prasowe

Reklama zachęca do odbywania podróży śladami własnego DNA. W pięciominutowym filmie widzimy osoby, które są przekonane, że historia ich pochodzenia jest prosta - Anglik uważa się za 100-procentowego Anglika, Francuzka jest przekonana, że pochodzi wyłącznie z Francji, podobnie rzecz się ma z Islandczykiem, Bengalczykiem, Kurdyjką czy Irakijczykiem.

Uczestnicy eksperymentu zdradzają też, których narodów nie lubią. I tak Anglik jest uprzedzony do Niemców, Kurdyjka do Turków a Bengalczyk do Pakistańczyków i Hindusów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Społeczeństwo
Indonezja: Dwaj mężczyźni skazani na chłostę za pocałunek
Społeczeństwo
Greta Thunberg zapowiada „największą w historii” próbę przełamania blokady Strefy Gazy
Społeczeństwo
Dramatyczny spadek liczby żołnierzy w Korei Południowej. Ubywa mężczyzn
Jazz
Polska scena jazzowa zaprezentuje się na EXPO w Osace
Społeczeństwo
Rekordowy spadek liczby Japończyków. Rośnie liczba cudzoziemców w Japonii
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama