Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.06.2016 16:36 Publikacja: 05.06.2016 15:14
Foto: materiały prasowe
Reklama zachęca do odbywania podróży śladami własnego DNA. W pięciominutowym filmie widzimy osoby, które są przekonane, że historia ich pochodzenia jest prosta - Anglik uważa się za 100-procentowego Anglika, Francuzka jest przekonana, że pochodzi wyłącznie z Francji, podobnie rzecz się ma z Islandczykiem, Bengalczykiem, Kurdyjką czy Irakijczykiem.
Uczestnicy eksperymentu zdradzają też, których narodów nie lubią. I tak Anglik jest uprzedzony do Niemców, Kurdyjka do Turków a Bengalczyk do Pakistańczyków i Hindusów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Islamski sąd w konserwatywnej, indonezyjskiej prowincji Aceh, skazał 11 sierpnia dwóch mężczyzn na publiczną chł...
„31 sierpnia podejmujemy największą w historii próbę przełamania nielegalnej izraelskiej blokady Gazy przy użyci...
W ciągu ostatnich sześciu lat liczba żołnierzy w Korei Południowej zmniejszyła się o 20 procent - wynika z opubl...
Podczas Tygodnia Kultury Polskiej w ramach obecności Polski na wystawie światowej Expo 2025 Osaka, Kansai odbędz...
W 2024 roku liczba obywateli Japonii zmniejszyła się o 0,75 proc. W liczbach bezwzględnych jest to największy sp...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas