Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.02.2021 12:41 Publikacja: 23.02.2021 12:32
Foto: AdobeStock
Jak informuje telewizja Fox News, w sieci pojawiło się kilkuminutowe wideo ze slajdami, które miało zwrócić pracownikom Coca-Coli uwagę na problemy dyskryminacji rasowej. Internetowy kurs oparty został na kontrowersyjnej książce "White Fragility” (tłum."Biała kruchość) autorstwa Robin DiAngelo.
Autorzy kursu mieli zachęcać biorących w nim udział, aby starali się być "mniej biali”. Jak tłumaczono, w praktyce oznacza to bycie mniej "opresyjnym", „aroganckim”, „ignoranckim” czy bardziej „pokornym”. „Słuchaj, wierz, zerwij z apatią i białą solidarnością” - zaznaczano. Inny slajd mówił natomiast, że aby stawić czoła rasizmowi, należy zrozumieć, „co to znaczy być białym, jednocześnie kwestionując, co to znaczy być rasistą”. W kursie podkreślano także, że biali ludzie w Stanach Zjednoczonych i innych zachodnich krajach przechodzą socjalizację, uczącą ich poczucia wyższości wobec innych ludzi. „Z badań wynika, że już w 3-4. roku życia dzieci wiedzą, że lepiej jest być białym" - czytamy.
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
https://zyciewarszawy.pl/wystawa/art42531071-wystawa-porsche-w-warszawie-setki-unikatowych-modeli-w-centrum-stolicy
Zagrożenia wynikające z obecności na stołecznych ulicach chińskich autobusów elektrycznych Yutong zanalizował Mi...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pierwsza Powojenna Konferencja Żydoznawcza zaczęła się od modlitwy za „Żydów, którzy tkwią w ciemnocie Talmudu”....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas