W wielu miastach na billboardach pojawiły się zdjęcia dziewczyny i chłopaka w rozmodlonych pozach, z różańcami w ręku i napisem „Strzeż mnie ojcze”. Na innych ci sami bohaterowie zostali sfotografowani w wyzywających, erotycznych pozach. W internetowej reklamie dziewczyna pyta: „Znam 69 sposobów na uchronienie dziewictwa – a ty?”. Autorzy reklamy zachęcają młodych: „Masz prawo mocno się kochać i pozostać dziewicą”.
– Kampania trwa już od miesiąca, a zaczęła się na stronie www.virginity.pl, gdzie wybraliśmy Superdziewicę i Superprawiczka. Złożyliśmy też w Sejmie projekt ustawy promującej dziewictwo – mówi Rafał Sajewicz, PR manager marki House w firmie Artman.
Kampanię zaprojektowała agencja reklamowa Koledzy, Strategia & Kreacja. – Naszym zadaniem był wybór tematu aktualnego dla grupy docelowej House, czyli ludzi w wieku
19 – 25 lat. Dziewictwo i jego utrata jest takim tematem – tłumaczy dyrektor kreatywny Rafał Betlejewski.
Reklamy oburzyły wielu Polaków, którzy uznali, że obrażają ich uczucia religijne. – Napływa bardzo dużo skarg – przyznaje Konrad Drozdowski, zastępca dyrektora generalnego Rady Reklamy.