Reklama

Chłopiec z zespołem Downa będzie reklamował ubranka dziecięce

15-miesięczny Asher Nash weźmie udział w kampanii reklamowej marki produkującej ubrania dla dzieci. Na początku firma odrzuciła zgłoszenie wysłane przez mamę chłopca, odpowiadając, że nie chce dzieci ze "specjalnymi potrzebami". Decyzję zmieniła w wyniku burzy, jaka rozpętała się w internecie.

Aktualizacja: 04.11.2016 20:57 Publikacja: 04.11.2016 20:01

Asher Nash

Asher Nash

Foto: Facebook/ Meagan Nash

Meagan Nash z Buford w stanie Georgia, mama 15-miesięcznego chłopca z zespołem Downa, w czerwcu zgłosiła syna do castingu dla jednej z marek odzieżowych. Spotkała się z odmową, a w uzasadnieniu usłyszała, że firma nie szuka dzieci ze "specjalnymi potrzebami".

Mama chłopca postanowiła o zdarzeniu opowiedzieć na Facebooku, gdzie założyła specjalny profil. Historia szybko obiegła internet i wywołała duże poruszenie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
Hiszpania nie boi się imigrantów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Niemcy: AfD rośnie w siłę. Przyczynia się do tego polityka zamkniętych oczu
Społeczeństwo
Nie dla adopcji czarnych kotów. Hiszpańskie miasto z tymczasowym zakazem w okresie Halloween
Społeczeństwo
Zjednoczenie Korei Południowej z Północną? Historyczny sondaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Sondaż: Hiszpanie i Włosi obawiają się USA niemal tak samo, jak Rosji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama