Chłopiec z zespołem Downa będzie reklamował ubranka dziecięce

15-miesięczny Asher Nash weźmie udział w kampanii reklamowej marki produkującej ubrania dla dzieci. Na początku firma odrzuciła zgłoszenie wysłane przez mamę chłopca, odpowiadając, że nie chce dzieci ze "specjalnymi potrzebami". Decyzję zmieniła w wyniku burzy, jaka rozpętała się w internecie.

Aktualizacja: 04.11.2016 20:57 Publikacja: 04.11.2016 20:01

Asher Nash

Asher Nash

Foto: Facebook/ Meagan Nash

Meagan Nash z Buford w stanie Georgia, mama 15-miesięcznego chłopca z zespołem Downa, w czerwcu zgłosiła syna do castingu dla jednej z marek odzieżowych. Spotkała się z odmową, a w uzasadnieniu usłyszała, że firma nie szuka dzieci ze "specjalnymi potrzebami".

Mama chłopca postanowiła o zdarzeniu opowiedzieć na Facebooku, gdzie założyła specjalny profil. Historia szybko obiegła internet i wywołała duże poruszenie.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Społeczeństwo
BBC: W Polsce narastają antyukraińskie nastroje
Społeczeństwo
Szkocja robi krok w stronę legalizacji eutanazji
Społeczeństwo
65 lat to jeszcze nie senior? W Korei Płd. apele o pracę do 70. urodzin
Społeczeństwo
Moskwa: płatności tylko gotówką, bo Kreml chroni swą paradę
Społeczeństwo
„Większość ofiar to kobiety i dzieci”. Nowe doniesienia o ekshumacjach Polaków w Puźnikach na Ukrainie