Chłopiec z zespołem Downa będzie reklamował ubranka dziecięce

15-miesięczny Asher Nash weźmie udział w kampanii reklamowej marki produkującej ubrania dla dzieci. Na początku firma odrzuciła zgłoszenie wysłane przez mamę chłopca, odpowiadając, że nie chce dzieci ze "specjalnymi potrzebami". Decyzję zmieniła w wyniku burzy, jaka rozpętała się w internecie.

Aktualizacja: 04.11.2016 20:57 Publikacja: 04.11.2016 20:01

Asher Nash

Asher Nash

Foto: Facebook/ Meagan Nash

Meagan Nash z Buford w stanie Georgia, mama 15-miesięcznego chłopca z zespołem Downa, w czerwcu zgłosiła syna do castingu dla jednej z marek odzieżowych. Spotkała się z odmową, a w uzasadnieniu usłyszała, że firma nie szuka dzieci ze "specjalnymi potrzebami".

Mama chłopca postanowiła o zdarzeniu opowiedzieć na Facebooku, gdzie założyła specjalny profil. Historia szybko obiegła internet i wywołała duże poruszenie.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
„Niepokojąca” tajemnica. Ani gubernator, ani FBI nie wiedzą, kto steruje dronami nad New Jersey
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Właściciele najstarszej oprocentowanej obligacji świata odebrali odsetki. „Jeśli masz jedną na strychu, to nadal wypłacamy”
Społeczeństwo
Gwałtownie rośnie liczba przypadków choroby, która zabija dzieci w Afryce
Społeczeństwo
Sondaż: Którym zagranicznym politykom ufają Ukraińcy? Zmiana na prowadzeniu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Antypolska nagonka w Rosji. Wypraszają konsulat, teraz niszczą cmentarze żołnierzy AK