Reklama

Kto umie budować markę pracodawcy

Startuje konkurs EB Kreator. Już po raz piąty firmy mogą się pochwalić swoimi osiągnięciami i dobrymi praktykami w dziedzinie employer brandingu, czyli sztuki budowania silnych marek na rynku pracy.

Publikacja: 06.02.2019 21:00

Kto umie budować markę pracodawcy

Foto: 123RF

– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – zachęca Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine i przewodniczący jury tegorocznej, V już edycji konkursu, która odbędzie się pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej". Celem konkursu, który organizuje GoldenLine (wiodący polski serwis społecznościowo-rekrutacyjny), jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Rynek pracy
GUS: stopa bezrobocia w Polsce wzrosła do 5,4 proc. Przyczyną zmiany regulacyjne
Reklama
Reklama