Reklama
Rozwiń

Kto umie budować markę pracodawcy

Startuje konkurs EB Kreator. Już po raz piąty firmy mogą się pochwalić swoimi osiągnięciami i dobrymi praktykami w dziedzinie employer brandingu, czyli sztuki budowania silnych marek na rynku pracy.

Publikacja: 06.02.2019 21:00

Kto umie budować markę pracodawcy

Foto: 123RF

– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – zachęca Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine i przewodniczący jury tegorocznej, V już edycji konkursu, która odbędzie się pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej". Celem konkursu, który organizuje GoldenLine (wiodący polski serwis społecznościowo-rekrutacyjny), jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Rynek pracy
Dobra sytuacja na rynku pracy w USA może zniechęcić Fed do cięcia stóp
Rynek pracy
Prezes Manpower Group: na rynkach pracy w Europie panuje chłód
Rynek pracy
Wysokie zarobki po studiach magisterskich? Kto zarabia najwięcej już w pierwszym roku