– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – zachęca Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine i przewodniczący jury tegorocznej, V już edycji konkursu, która odbędzie się pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej". Celem konkursu, który organizuje GoldenLine (wiodący polski serwis społecznościowo-rekrutacyjny), jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy.
W tegorocznej edycji EB Kreatora firmy mogą zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, które zrealizowały w 2018 roku.
Można je zgłaszać w siedmiu kategoriach (Zakładka kariera, ogłoszenie rekrutacyjne, kampania w social media, akcja rekrutacyjna, kampania employer branding, wewnętrzna kampania employer branding i wideo wizerunkowo-rekrutacyjne). Organizatorzy liczą, że V edycja konkursu (udział jest bezpłatny) przyciągnie jeszcze więcej kandydatów niż ta ubiegłoroczna, w której wzięło udział 108 firm. Nadesłały one rekordową liczbę 190 projektów, a jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców. Sześciu z nich przyznano tytuł EB Kreatora.
Chcąc wziąć udział w V edycji konkursu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 25 lutego 2019. Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek zaplanowano na 28 marca w Warszawie.