Reklama
Rozwiń
Reklama

Kto umie budować markę pracodawcy

Startuje konkurs EB Kreator. Już po raz piąty firmy mogą się pochwalić swoimi osiągnięciami i dobrymi praktykami w dziedzinie employer brandingu, czyli sztuki budowania silnych marek na rynku pracy.

Publikacja: 06.02.2019 21:00

Kto umie budować markę pracodawcy

Foto: 123RF

– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – zachęca Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine i przewodniczący jury tegorocznej, V już edycji konkursu, która odbędzie się pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej". Celem konkursu, który organizuje GoldenLine (wiodący polski serwis społecznościowo-rekrutacyjny), jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Rynek pracy
Specjaliści bardziej niż menedżerowie odczuli pogorszenie na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama