– Konkurs GBC nie tylko pozwala wyłonić najbardziej utalentowanych młodych ludzi, ale stanowi również platformę wymiany doświadczeń i kontaktów między przedstawicielami młodego pokolenia i biznesu. Stwarza również możliwość wskoczenia na wyższy poziom rozwoju kariery zawodowej i zrealizowania swoich marzeń już w trakcie studiów – podkreśla Jakub Bejnarowicz, szef CIMA Polska.
W drugiej już polskiej edycji konkursu mogą wziąć udział studenci dziennych, wieczorowych i zaocznych studiów licencjackich, wszystkich kierunków. Uczestnicy tworzą drużyny, które po zarejestrowaniu się mają opracować analizę y rzeczywistej sytuacji biznesowej (case study) i zaproponować rozwiązanie problemu. Następnie prace są oceniane przez sędziów – ekspertów z branży – i cztery najlepsze drużyny zostają zakwalifikowane do udziału w finale regionalnym. Zwycięska drużyna polskiego finału będzie reprezentowała Polskę w światowym finale konkursu, który odbędzie się latem 2013 r. w Johannesburgu, w RPA. W tegorocznym konkursie („Rz" jest jego patronem medialnym) chętni mogą się rejestrować do 8 marca 2013, a zgłoszone drużyny powinny przesłać opracowany raport do 5 kwietnia br.
Więcej: www.cimaglobal.com/gbcpoland.