Nikos Kalaitzidakis

został dyrektorem generalnym oraz prezesem polskiego oddziału grupy Coca-Cola Hellenic. (Wcześniej zajmował takie samo stanowisko w oddziale firmy na Węgrzech). Zastąpił Vitaliya Novikova, który objął funkcję dyrektora generalnego Coca-Cola HBC we Włoszech. Nowy szef polskiego oddziału dołączył do Coca-Coli w 2006 r. Wcześniej przez 13 lat kierował europejskimi spółkami, w tym dziewięć lat pracował dla koncernu tytoniowego Philip Morris. Z wykształcenia inżynier, ma też dyplom MBA Szkoły Zarządzania i Biznesu INSEAD.

Philip Ainsworth

od początku września jest dyrektorem marketingu spółki Wyborowa z grupy Pernod Ricard. Wcześniej był dyrektorem regionalnym Chivas Brothers w Szkocji. Zastąpił Christiana Seela, który został dyrektorem marketingu w Pernod Ricard Niemcy. Nowy szef marketingu Wyborowej ukończył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Do grupy Pernod Ricard dołączył w 2008 roku na stanowisko menedżera regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginu.

—b.d.