Reklama
Rozwiń
Reklama

Czas przełamać negatywny stereotyp pokolenia Z

Młodzi ludzie lepiej czują się w międzypokoleniowych zespołach niż przedstawiciele starszych generacji, którzy często są uprzedzeni do początkujących pracowników.

Publikacja: 14.10.2024 04:56

Czas przełamać negatywny stereotyp pokolenia Z

Foto: Adobe Stock

Aż 71 proc. młodych ludzi z pokolenia Z dobrze lub bardzo dobrze ocenia współpracę ze starszymi generacjami. Jednak wśród starszych pozytywnych ocen jest znacząco mniej (57 proc.), natomiast niemal dwukrotnie większy niż u zetek jest odsetek osób, które o tej współpracy mają złe zdanie (9 proc.) – pokazuje badanie firmy doradztwa personalnego Hays Poland oraz fundacji OFF school.

„Rzeczpospolita” jako pierwsza opisuje raport z tego badania, które we wrześniu tego roku objęło prawie 450 młodych pracowników (osób do 26. roku życia z pokolenia Z) i niemal 370 pracodawców reprezentujących pozostałe, starsze generacje.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Wahadło na rynku pracy mocniej wychyla się w kierunku pracodawców
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama