Reklama
Rozwiń
Reklama

Własny biznes bardziej przemawia do młodych Polaków

Choć większość Polaków deklaruje pozytywne nastawienie do przedsiębiorczości, to poza pokoleniem Y chęci do założenia firmy są niewielkie.

Aktualizacja: 16.11.2016 03:53 Publikacja: 15.11.2016 20:34

Podczas gdy na świecie niemal sześć na dziesięć osób chciałoby założyć własną firmę, zaś w skali Unii Europejskiej prawie co druga, to w Polsce takich potencjalnych przedsiębiorców jest tylko 27 proc. Znacznie rzadziej wierzymy też we własne umiejętności biznesowe – tak wynika z tegorocznej, siódmej już edycji Światowego Raportu Amway o Przedsiębiorczości, AGER 2016, do którego dotarła „Rzeczpospolita".

Tysiące przebadanych

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Rynek pracy w krajach Unii coraz chłodniejszy. Wynik najgorszy od 5 lat
Rynek pracy
Niezdrowa dieta przeszkadza Polakom w pracy
Rynek pracy
Wahadło na rynku pracy mocniej wychyla się w kierunku pracodawców
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama