Reklama

Własny biznes bardziej przemawia do młodych Polaków

Choć większość Polaków deklaruje pozytywne nastawienie do przedsiębiorczości, to poza pokoleniem Y chęci do założenia firmy są niewielkie.

Aktualizacja: 16.11.2016 03:53 Publikacja: 15.11.2016 20:34

Podczas gdy na świecie niemal sześć na dziesięć osób chciałoby założyć własną firmę, zaś w skali Unii Europejskiej prawie co druga, to w Polsce takich potencjalnych przedsiębiorców jest tylko 27 proc. Znacznie rzadziej wierzymy też we własne umiejętności biznesowe – tak wynika z tegorocznej, siódmej już edycji Światowego Raportu Amway o Przedsiębiorczości, AGER 2016, do którego dotarła „Rzeczpospolita".

Tysiące przebadanych

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rynek pracy
Specjaliści bardziej niż menedżerowie odczuli pogorszenie na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Rynek pracy
Już niemal każdy programista pracuje z AI
Rynek pracy
W 2026 r. firmy szykują dalsze hamowanie wzrostu płac
Rynek pracy
Firmy nie radzą sobie z Zetkami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Rynek pracy
Kobiety w zarządach dużych spółek. Bliżej nam do krajów arabskich niż do Unii
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama