Organizatorzy programu „Kariera" liczą, że jego tegoroczna 11. już edycja wyrówna, a może nawet pobije, ubiegłoroczny rekord kandydatów. Wtedy o 40 miejsc rywalizowało ponad 760 studentów i absolwentów do 30. roku życia. Chętnych może być teraz więcej – bo wśród młodych ludzi rośnie świadomość znaczenia dobrych programów stażowych. Jednak miejsc nie przybędzie.
To dlatego, że PRB zależy na jakości i elitarności Programu „Kariera", w którym mają brać udział najlepsi przyszli liderzy polskiego biznesu. Sami też mają szansę uczyć się od najlepszych. W programie, którego patronem medialnym jest „Rzeczpospolita", bierze udział ponad 30 renomowanych pracodawców, m.in. Adamed, Bakalland, Amica Wronki, PKN Orlen, grupa Pelion, PZU, Oceanic czy TVN. Uczestnicy programu pod opieką firmowych mentorów zdobędą praktyczne doświadczenie za konkretne pieniądze (ok. 2 tys. zł brutto miesięcznie).
– Po raz pierwszy wystąpiłam nie tylko jako widz i odbiorca przekazu reklamowego, ale także jako jego współtwórca. Również wszelkiego rodzaju projekty analityczne stały się źródłem nowych, bardzo cennych doświadczeń – podkreśla Ewelina Haraburda, uczestniczka programu „Kariera" w Bakallandzie.
Chętni do udziału w 11. edycji programu „Kariera "mogą się zgłaszać do 7 maja.
Więcej www.programkariera.pl.