Brak tłumów na platformie Sellfood

Tylko trzy dni notowań zakończyły się na Sellfood sprzedażą zboża w ciągu dziewięciu miesięcy pilotażu.

Publikacja: 27.08.2020 21:00

Brak tłumów na platformie Sellfood

Foto: Bloomberg

Na 24 dni notowań na nowatorskiej platformie Sellfood do handlu zbożem tylko trzy dni zakończyły się w ogóle sprzedażą. Ostatniej transakcji dokonano... w czerwcu.

Pilotaż kończy się w sierpniu, jeszcze we wrześniu opłaty za handel na platformie będą niskie, stawki na jesień dopiero powstają. Jednak rynek jest zawiedziony. Startowi platformy nie sprzyjał początek pandemii i rekordowy eksport zboża, który w pierwszym półroczu przyniósł 2,4 mld euro, o 37 proc. więcej niż w 2019 r.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Promocyjny
EnviAgri – cyfrowe wsparcie rolników
Rolnictwo
Pryszczyca krąży wokół Polski. Ryzyko miliardowych strat przeraża hodowców
Rolnictwo
Pierwsza pszenica dla nowej Syrii
Rolnictwo
Rolnictwo regeneratywne jako remedium na niestabilność łańcuchów dostaw
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Rolnictwo
Kontrole na polskich granicach. Rząd reaguje na poważne zagrożenie
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne