Reklama

Brak tłumów na platformie Sellfood

Tylko trzy dni notowań zakończyły się na Sellfood sprzedażą zboża w ciągu dziewięciu miesięcy pilotażu.

Publikacja: 27.08.2020 21:00

Brak tłumów na platformie Sellfood

Foto: Bloomberg

Na 24 dni notowań na nowatorskiej platformie Sellfood do handlu zbożem tylko trzy dni zakończyły się w ogóle sprzedażą. Ostatniej transakcji dokonano... w czerwcu.

Pilotaż kończy się w sierpniu, jeszcze we wrześniu opłaty za handel na platformie będą niskie, stawki na jesień dopiero powstają. Jednak rynek jest zawiedziony. Startowi platformy nie sprzyjał początek pandemii i rekordowy eksport zboża, który w pierwszym półroczu przyniósł 2,4 mld euro, o 37 proc. więcej niż w 2019 r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rolnictwo
Komisja Europejska grozi Polsce procedurą za blokadę ukraińskiego zboża
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Rolnictwo
Producenci tytoniu zablokują Warszawę. Protestują przeciwko likwidacji dopłat
Rolnictwo
Epidemia ptasiej grypy gwałtownie rozprzestrzenia się w Niemczech
Rolnictwo
Jest nowa umowa handlowa z Ukrainą. Co z polskim embargiem?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Rolnictwo
63 mln zł z UE dla polskich rolników. 50 mln euro popłynie do sześciu państw
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama