Reklama

Brak tłumów na platformie Sellfood

Tylko trzy dni notowań zakończyły się na Sellfood sprzedażą zboża w ciągu dziewięciu miesięcy pilotażu.

Publikacja: 27.08.2020 21:00

Brak tłumów na platformie Sellfood

Foto: Bloomberg

Na 24 dni notowań na nowatorskiej platformie Sellfood do handlu zbożem tylko trzy dni zakończyły się w ogóle sprzedażą. Ostatniej transakcji dokonano... w czerwcu.

Pilotaż kończy się w sierpniu, jeszcze we wrześniu opłaty za handel na platformie będą niskie, stawki na jesień dopiero powstają. Jednak rynek jest zawiedziony. Startowi platformy nie sprzyjał początek pandemii i rekordowy eksport zboża, który w pierwszym półroczu przyniósł 2,4 mld euro, o 37 proc. więcej niż w 2019 r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rolnictwo
Dobre pierwsze półrocze polskiego rolnictwa
Rolnictwo
Przekreślone plany wielkich firm. OPR-ów nie będzie
Rolnictwo
Polskie rolnictwo może na umowie z Mercosur stracić najwięcej w UE. Inni zyskają
Rolnictwo
Krajewski przyspiesza prace nad programem „Aktywny rolnik”. Koniec nieformalnych dzierżaw?
Rolnictwo
Minister rolnictwa: walczymy o zablokowanie umowy z Mercosurem
Reklama
Reklama