Reklama
Rozwiń
Reklama

Brak tłumów na platformie Sellfood

Tylko trzy dni notowań zakończyły się na Sellfood sprzedażą zboża w ciągu dziewięciu miesięcy pilotażu.

Publikacja: 27.08.2020 21:00

Brak tłumów na platformie Sellfood

Foto: Bloomberg

Na 24 dni notowań na nowatorskiej platformie Sellfood do handlu zbożem tylko trzy dni zakończyły się w ogóle sprzedażą. Ostatniej transakcji dokonano... w czerwcu.

Pilotaż kończy się w sierpniu, jeszcze we wrześniu opłaty za handel na platformie będą niskie, stawki na jesień dopiero powstają. Jednak rynek jest zawiedziony. Startowi platformy nie sprzyjał początek pandemii i rekordowy eksport zboża, który w pierwszym półroczu przyniósł 2,4 mld euro, o 37 proc. więcej niż w 2019 r.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rolnictwo
Rolnicy ruszą po kredyty 1 proc.? BGK kusi miliardem na gwarancje
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Rolnictwo
Roboty w oborach. Wieś wchodzi w XXI wiek
Rolnictwo
Komisja Europejska grozi Polsce procedurą za blokadę ukraińskiego zboża
Rolnictwo
Producenci tytoniu zablokują Warszawę. Protestują przeciwko likwidacji dopłat
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Rolnictwo
Epidemia ptasiej grypy gwałtownie rozprzestrzenia się w Niemczech
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama