Reklama

Zuzanna Dąbrowska: W PiS nikt nie panuje nad wizerunkiem partii w mediach

Partia rządząca cierpi na brak przepływu informacji nie od dziś. Ale to, że nikt nie panuje nad jej wizerunkiem w mediach, jest nowością.

Aktualizacja: 10.02.2017 06:54 Publikacja: 08.02.2017 20:00

Zuzanna Dąbrowska

Zuzanna Dąbrowska

Foto: Fotorzepa, Maciej Zienkiewicz

Różne inicjatywy, często kontrowersyjne, promowane przez ministrów lub posłów, siłą rozpędu trafiają do Sejmu, który rozpoczyna natychmiast procedowanie. Tak było z ustawą metropolitalną, która przyniosła PiS duże straty wizerunkowe. – Wszyscy byli zdziwieni – mówi „Rzeczpospolitej" jeden z posłów PiS. – Koledzy dopytywali, dlaczego to robimy. Jak się ma większość, to przepchnąć można wszystko. Ale po co?

Zamieszanie z odwołaniem z MON Bartłomieja Misiewicza też psuje wizerunek „zdyscyplinowanej drużyny dobrej zmiany", skoro słowa prezesa Kaczyńskiego nie są wystarczającym powodem do rozwiązania problemu potężnego asystenta ministra Macierewicza. Nic dziwnego, że posłowie PiS mają kłopot z interpretacją i nie powstał żaden rozsądny „przekaz dnia" tłumaczący, co właściwie dzieje się na linii Nowogrodzka – MON. Ale posłowie wierzą, że nić porozumienia nie została zerwana. – Nie ma możliwości, że minister pozostawił Misiewicza na stanowisku rzecznika bez porozumienia z prezesem – zapewnia nasz rozmówca. – Widocznie to była skoordynowana akcja przeciw Misiewiczowi z zewnątrz, nie można pozwolić, żeby go odstrzelili.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Ursula von der Leyen: Nowe otwarcie w handlu z USA
Publicystyka
Estera Flieger: Nie rozumiem przeciwników polityki historycznej
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Polska z bronią u nogi
Publicystyka
Marek Migalski: Wścieklica antyprezydencka
Publicystyka
Antonina Łuszczykiewicz-Mendis: Indie – trzecia droga między USA a Chinami?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama