Reklama

Heinz zaproponował nowy sos, "mayochup" i wywołał międzynarodowe kontrowersje

Heinz, producent popularnych sosów uruchomił we czwartek na Twitterze ankietę na temat nowego produktu. Zaproponował Amerykanom gotowe połączenie majonezu i keczupu, czyli "mayochup". Nie spodziewał się pewnie, jakie wzbudzi to emocje.

Publikacja: 13.04.2018 14:25

Heinz zaproponował nowy sos, "mayochup" i wywołał międzynarodowe kontrowersje

Foto: Adobe Stock

Sprawę opisał w obszernym artykule "The Washington Post". "Chcesz, żeby w sklepach pojawił się #mayochup? Jeśli uzbieramy 500 000 głosów na "tak", wyprodukujemy go dla was, soczyści Amerykanie" - napisał Heinz na Twitterze. - Produkt ten jest już dostępny w niektórych krajach na Bliskim Wschodzie, ale chcieliśmy się dowiedzieć, czy Amerykanie będą otwarci jego debiut w USA - poinformowała firma w komunikacie.

W piątek w południe w ankiecie oddanych było już blisko 700 tys. głosów. 55 proc. uczestników zagłosowało za, a ankieta potrwa jeszcze dwa dni.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama