Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.10.2018 16:53 Publikacja: 09.10.2018 13:34
Foto: materiały prasowe
Chipsów w takim samym opakowaniu jest mniej i były smażone na tańszym oleju, serka też zapakowano mniej, niektóre soki mają gorszy smak. Opakowania czasem są mniej przejrzyste.
- Jednak nie zawsze mamy pewność, czy producenci chcieli czasem stosować tańsze zamienniki niektórych rzeczy, czy faktycznie zrobili testy rynkowe, w których im wyszło, że na niektórych rynkach konsumenci faktycznie wolą smak jakichś dodatków - mówi Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas