Ręcznie robione batoniki będą robione na zamówienie i klienci będą mieli możliwość dowolnego łączenia i wybierania 1500 smaków. Batoniki będą też sprzedawane w spersonalizowanych opakowaniach. Nie będą jednak tanie. Za jedna tabliczkę batoników trzeba będzie zapłacić 14 funtów czyli niemal 70 zł. Cena jednego zwykłego opakowania batonika to 1,89 - 1,99 zł, w zależności od sieci handlowej.
Wśród smaków, proponowanym klientom, będą takie brytyjskie klasyki jak: Eton Mess, Cherry Bakewell oraz Earl Grey. Będzie też batonik o nazwie "Jewels of the East", którego smak opisano jako Whisky&Ginger. Do batoników mogą być też dodawane płatki róż czy kawałki kakaowca.
- To największa zmiana dla KitKata od 20 lat, czyli od momentu wprowadzenia na rynek smaku KitKat Chunky - powiedziała CNN Rabia Khan, szefowa działu Chocolatory w brytyjskim oddziale Nestle. Nowa oferta to sposób na nadążania za nowymi trendami i oczekiwaniami klientów.
Na początku tego roku Nestle wprowadziło na rynek batonik KitKat, który jest słodzony nie zwykłym cukrem, ale cukrem zawartym w ziarnie kakaowy. Batonik ma być nie tylko mniej słodki, ale także zdrowszy.
W zeszłym roku koncern rozpoczął sprzedaż różowych KitKatów, robionych z nowego rodzaju kakao o naturalnym różowym kolorze.