Reklama

Brutalnie szczere menu zapewniło sukces restauracji

Restauracyjne menu zazwyczaj jest albo informacyjne albo uwodzi niezwykłymi opisami. Restaurator z Montrealu postawił zaś na szczerość.

Aktualizacja: 21.01.2021 09:17 Publikacja: 21.01.2021 08:37

Brutalnie szczere menu zapewniło sukces restauracji

Foto: Adobe Stock

Kiedy bierzemy do ręki menu w restauracji albo przeglądamy opisy dań przed zamówieniem, to prędzej poczytamy o tym, że coś jest „najlepszym połączeniem chińskiej tradycji i amerykańskiej pomysłowości" niż „nie jestem fanem północnoamerykańskiego chińskiego jedzenia i to wasza decyzja". Tymczasem Feigang Fei, prowadzący Cuisine Aunt Dai w Montrealu postawił właśnie na brutalną wręcz szczerość w opisach swoich dań.

„W porównaniu do naszego General Tao Chicken, to nie jest TAKIE dobre." – stwierdza opis dania „Orange Beef". Z kolei opis słodko-ostrej wieprzowiny stwierdza „ponieważ mam duże oczekiwania co do tego dania, to szczerze mówiąc nie jestem wielkim fanem naszej wersji. Ale nie zrozumcie mnie źle, nasze danie też jest bardzo smaczne, różni się tylko od tych, które jadłem podczas studiów". Inne dania, jak wynika z pojawiających się w mediach społecznościowych cytatów z menu, również mają podobne opisy.

Feigang Fei, były pracownik IT, ma jednak, jak się okazuje, dobre powody, by tak opisywać swoje dania. Obecna forma menu to skutek wielu frustrujących dla Feiganga Feia rozmów z klientami w początkach istnienia restauracji otwartej w 2014 roku. Klienci, jak mówił właściciel „The Guardian", byli zaskoczeni czy to ostrością, czy teksturą potraw i odsyłali dania z powrotem.

Szczerość menu, jak pisze serwis Yahoo!news, została doceniona i zauważona przez popularną na Twitterze przedsiębiorczynię Kim Belair, która podzieliła się swoim zachwytem w tweetach. To z kolei przełożyło się na gwałtowny skok zamówień na jedzenie z Cuisine Aunt Dai.

Reklama
Reklama

Feigang Fei, który do tej pory nie był użytkownikiem Twittera założył konto tylko po to, by podziękować Kim Belair.

Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama