Reklama

Brutalnie szczere menu zapewniło sukces restauracji

Restauracyjne menu zazwyczaj jest albo informacyjne albo uwodzi niezwykłymi opisami. Restaurator z Montrealu postawił zaś na szczerość.

Aktualizacja: 21.01.2021 09:17 Publikacja: 21.01.2021 08:37

Brutalnie szczere menu zapewniło sukces restauracji

Foto: Adobe Stock

Kiedy bierzemy do ręki menu w restauracji albo przeglądamy opisy dań przed zamówieniem, to prędzej poczytamy o tym, że coś jest „najlepszym połączeniem chińskiej tradycji i amerykańskiej pomysłowości" niż „nie jestem fanem północnoamerykańskiego chińskiego jedzenia i to wasza decyzja". Tymczasem Feigang Fei, prowadzący Cuisine Aunt Dai w Montrealu postawił właśnie na brutalną wręcz szczerość w opisach swoich dań.

„W porównaniu do naszego General Tao Chicken, to nie jest TAKIE dobre." – stwierdza opis dania „Orange Beef". Z kolei opis słodko-ostrej wieprzowiny stwierdza „ponieważ mam duże oczekiwania co do tego dania, to szczerze mówiąc nie jestem wielkim fanem naszej wersji. Ale nie zrozumcie mnie źle, nasze danie też jest bardzo smaczne, różni się tylko od tych, które jadłem podczas studiów". Inne dania, jak wynika z pojawiających się w mediach społecznościowych cytatów z menu, również mają podobne opisy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama