Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.09.2020 18:59 Publikacja: 14.09.2020 18:50
Foto: Bloomberg
Szwajcarski koncern Nestlé, będący obecnie największym producentem kawy na świecie, wprowadza napoje marki Starbucks do sklepów w Polsce. Najpierw jesienią tego roku na półkach pojawią się kapsułki do ekspresów Nescafé Dolce Gusto i Nespresso. W pierwszym przypadku dostępne będzie pięć wariantów produktu: kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato, intensywne Espresso i Grande z nutą toffi. W ramach Nespresso także pojawi się pięć rodzajów kawy Starbucks, w tym Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej czekolady oraz House Blend z nutami orzechów i kakao.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas