Reklama
Rozwiń

McDonald's kontra AmRest

Liderem polskiego rynku jest McDonald’s, ale AmRest depcze mu po piętach.

Publikacja: 22.01.2015 04:36

AmRest pochwalił się dobrymi wynikami za IV kwartał 2014 r. Przychody wyniosły 799,6 mln zł, co ozna

AmRest pochwalił się dobrymi wynikami za IV kwartał 2014 r. Przychody wyniosły 799,6 mln zł, co oznacza wzrost o 9,5 proc. w złotych i 13,9 proc. w walutach lokalnych.

Foto: Bloomberg

AmRest pochwalił się dobrymi wynikami za IV kwartał 2014 r. Przychody wyniosły 799,6 mln zł, co oznacza wzrost o 9,5 proc. w złotych i 13,9 proc. w walutach lokalnych. W całym 2014 r. sprzedaż sięgnęła 3 mld zł. W tym roku będzie jeszcze wyższa, ponieważ firma nie zwalnia tempa. Chce otworzyć 90 lokali, z czego ponad połowę w naszym regionie. Ile konkretnie przypadnie na Polskę – nie ujawnia. Teraz ma 801 lokali, z czego 320 w naszym kraju: 191 placówek KFC, 59 – Pizza Hut, 32 – Burger King i 38 Starbucks.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement