McDonald's kontra AmRest

Liderem polskiego rynku jest McDonald’s, ale AmRest depcze mu po piętach.

Publikacja: 22.01.2015 04:36

AmRest pochwalił się dobrymi wynikami za IV kwartał 2014 r. Przychody wyniosły 799,6 mln zł, co ozna

AmRest pochwalił się dobrymi wynikami za IV kwartał 2014 r. Przychody wyniosły 799,6 mln zł, co oznacza wzrost o 9,5 proc. w złotych i 13,9 proc. w walutach lokalnych.

Foto: Bloomberg

AmRest pochwalił się dobrymi wynikami za IV kwartał 2014 r. Przychody wyniosły 799,6 mln zł, co oznacza wzrost o 9,5 proc. w złotych i 13,9 proc. w walutach lokalnych. W całym 2014 r. sprzedaż sięgnęła 3 mld zł. W tym roku będzie jeszcze wyższa, ponieważ firma nie zwalnia tempa. Chce otworzyć 90 lokali, z czego ponad połowę w naszym regionie. Ile konkretnie przypadnie na Polskę – nie ujawnia. Teraz ma 801 lokali, z czego 320 w naszym kraju: 191 placówek KFC, 59 – Pizza Hut, 32 – Burger King i 38 Starbucks.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem