Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła

Sieć Żabka ostrzegła klientów, że w jednej z lemoniad dostępnych w ostatnich miesiącach w jej sklepach mogą znajdować się kawałki szkła. Napoje zostały już wycofane, a klienci, którzy je zakupili, proszeni są o niespożywanie i wyrzucenie bądź zwrócenie do sklepu produktu.

Publikacja: 12.09.2024 17:35

Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła

Foto: Adobe Stock

Żabka wydała specjalne ostrzeżenie na swojej stronie internetowej oraz w sklepach stacjonarnych, w którym ostrzega klientów, by nie spożywali zakupionej wcześniej lemoniady marki Dobra Karma o smaku kiszonych pomarańczy i mango. Napoje zostały już wycofane ze sprzedaży w całej Polsce. Przyczyną jest ryzyko wystąpienia w produkcie kawałków szkła zagrażających zdrowiu.

Czytaj więcej

GIS ostrzega: Popularne chipsy zanieczyszczone olejem termalnym

„Szanowni Klienci, w związku z możliwością wystąpienia kawałków szkła w produkcie: 12019637 LEMONIADA KISZONE POM I MANG DK 330ML MW., oznakowanego terminem przydatności do spożycia 24/01/2025, jesteśmy zobligowani do wycofania ze sprzedaży w/w partii towaru” – podała Żabka w komunikacie opublikowanym w czwartek, 12 września.

Żabka wycofuje napoje marki Dobra Karma. Kawałki szkła w lemoniadzie

Sieć zaapelowała do klientów, którzy zakupili lemoniadę Dobra Karma o smaku kiszonych pomarańczy i mango z terminem przydatności do stycznia przyszłego roku o niespożywanie napoju i wyrzucenie go, zgodnie z obowiązującymi zasadami gospodarki odpadami, lub o zwrócenie do sklepu, w którym zakupiło się towar. Konsumenci otrzymają wtedy zwrot pieniędzy w kwocie ceny zakupu.

Żabka przeprosiła jednocześnie „za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją” i wytłumaczyła, że jej działania są podyktowane troską o bezpieczeństwo konsumentów i najwyższą jakość oferowanych produktów.

Żabka to założona w 1998 roku polska sieć niewielkich sklepów spożywczych typu convenience, działających na zasadzie franczyzy. W sumie punkty pod szyldem Żabka prowadzi obecnie ponad 9 tys. franczyzobiorców na terenie całego kraju. Jak podała niedawno sieć, rośnie liczba obcokrajowców prowadzących Żabki, zwłaszcza Ukraińców. Sieć twierdzi też, że jest blisko swoich klientów – ponad 17 miliona osób mieszka nie dalej niż 500 m od najbliższej Żabki.

Żabka wydała specjalne ostrzeżenie na swojej stronie internetowej oraz w sklepach stacjonarnych, w którym ostrzega klientów, by nie spożywali zakupionej wcześniej lemoniady marki Dobra Karma o smaku kiszonych pomarańczy i mango. Napoje zostały już wycofane ze sprzedaży w całej Polsce. Przyczyną jest ryzyko wystąpienia w produkcie kawałków szkła zagrażających zdrowiu.

„Szanowni Klienci, w związku z możliwością wystąpienia kawałków szkła w produkcie: 12019637 LEMONIADA KISZONE POM I MANG DK 330ML MW., oznakowanego terminem przydatności do spożycia 24/01/2025, jesteśmy zobligowani do wycofania ze sprzedaży w/w partii towaru” – podała Żabka w komunikacie opublikowanym w czwartek, 12 września.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Przemysł spożywczy
Czy Henryk K., król wędlin, uniknie kary? Polska walczy o ekstradycję już czwarty rok
Przemysł spożywczy
Co czwarta „małpka” znika z półki do południa. Jak wygląda sprzedaż wódek w małych butelkach
Przemysł spożywczy
Dobre wiadomości dla kawoszy. Komisja Europejska chce odroczyć ważną dyrektywę
Przemysł spożywczy
Piwo i wino coraz częściej bez procentów. Eksperci: To nie chwilowa moda