Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.10.2025 12:38 Publikacja: 21.11.2022 20:13
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z raportu autorstwa Grupy BLIX i Kantar Polska, 31 proc. respondentów pije piwo 2-3 razy w tygodniu. 25 proc. ankietowanych robi to raz w tygodniu, 17 proc. – 2-3 razy w miesiącu, a 11 proc. – 4-6 razy w tygodniu. Dalej mamy takie odpowiedzi, jak codziennie (8 proc.), raz w miesiącu (5 proc.), co 2-3 miesiące (2 proc.) i co 4-6 miesięcy lub rzadziej (1 proc.). Zdaniem Krzysztofa Domeradzkiego z firmy badawczej Kantar Polska, Polaków śmiało można nazwać piwoszami. Ponad połowa badanych stwierdziła, że pije piwo przynajmniej raz w tygodniu. Jest to typ alkoholu akceptowalny zarówno przez kobiety i mężczyzn. Jednocześnie na rynku mamy coraz szerszy asortyment piw smakowych, kraftowych i bezalkoholowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas