Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.09.2025 14:50 Publikacja: 13.01.2022 13:37
Foto: Bloomberg
W zeszłym tygodniu KFC rozpoczęło promocję z okazji 35-lecia obecności na chińskim rynku. Wspólnie z Pop Mart, producentem popularnych tzw. tajemniczych pudełek fastfoodowy gigant zaoferował możliwość otrzymania limitowanych lalek Dimoo przy zakupie określonych zestawów. W efekcie China Consumers Association (CCA), jedna z czołowych państwowych organizacji konsumenckich w Chinach, stwierdziła, że KFC promuje marnowanie żywności.
- KFC wykorzystało sprzedaż limitowanej edycji zestawów-niespodzianek do nakłaniania i przyzwalania na nieracjonalne i nadmierne kupowanie zestawów przez konsumentów, co jest sprzeczne z porządkiem publicznym, dobrym obyczajem i duchem prawa – stwierdziła CCA w cytowanym przez BBC oświadczeniu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas