Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska tradycja produkcji wódki ma kilkaset lat

W fabryce w Żyrardowie inwestujemy w biokotłownię i panele solarne. Rozwijamy produkcję o nowe wersje, aby podbijać kolejne rynki, gdzie trafia nasz produkt – mówi Rodney Williams, prezes marki Belvedere z grupy LVMH.

Publikacja: 15.11.2021 21:00

Polska tradycja produkcji wódki ma kilkaset lat

Foto: materiały prasowe

Pandemia wstrząsnęła wieloma sektorami, choć branżą spożywczą stosunkowo najmniej. Mimo wszystko zaskoczeniem były dane, iż podczas lockdownów sprzedaż alkoholi spadła, przynajmniej w Polsce. Jak producenci odczuli tę sytuację? Czy na innych rynkach wyglądało to podobnie?

Sektor win i alkoholi mocnych globalnie w ujęciu ilościowym skurczył się 6 proc., ponieważ w Europie i Ameryce Północnej – kluczowych rynkach dla tej branży – konsumenci zdecydowali pić nieco mniej alkoholi, ale za to lepszej jakości. Oznaczało to kupowanie droższych produktów niż wcześniej, może rzadziej, ale jednocześnie przeznaczano na to więcej środków.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama