Pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke” Coca-Cola startuje z kampanią, która m zachęcać konsumentów do prawidłowego zachowania z pustymi opakowaniami po coli. Kampania startuje przed tzw. Tygodniem Recyklingu (24-30 września). Jej elementem jest zabawny spot „Across the tracks”, który pojawi się 15 września w brytyjskich stacjach TV ITV, Channel4, Channel5 i Sky TV.
W półminutowym spocie możemy zobaczyć młodą kobietę, której uciekł pociąg i w oczekiwaniu na następny widzi, jak młody mężczyzna po drugiej stronie torów pije colę z automatu. Następnie mężczyzna szybko kupuje kolejny napój, przedziera się już przez tłum w pociągu, by przez okno, ponad torami butelka trafiła do kobiety. Tą samą droga wraca do niego pusta, a on wyrzuca ją do kosza czytając sms o treści „dziękuję za recykling butelki”. Kosz oznaczony jest, oczywiście, symbolem oznaczającym, że należy do niego wrzucać rzeczy nadające się do ponownego przetworzenia.