Aktualizacja: 13.09.2018 20:20 Publikacja: 13.09.2018 14:36
Foto: Bloomberg
Pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke” Coca-Cola startuje z kampanią, która m zachęcać konsumentów do prawidłowego zachowania z pustymi opakowaniami po coli. Kampania startuje przed tzw. Tygodniem Recyklingu (24-30 września). Jej elementem jest zabawny spot „Across the tracks”, który pojawi się 15 września w brytyjskich stacjach TV ITV, Channel4, Channel5 i Sky TV.
W półminutowym spocie możemy zobaczyć młodą kobietę, której uciekł pociąg i w oczekiwaniu na następny widzi, jak młody mężczyzna po drugiej stronie torów pije colę z automatu. Następnie mężczyzna szybko kupuje kolejny napój, przedziera się już przez tłum w pociągu, by przez okno, ponad torami butelka trafiła do kobiety. Tą samą droga wraca do niego pusta, a on wyrzuca ją do kosza czytając sms o treści „dziękuję za recykling butelki”. Kosz oznaczony jest, oczywiście, symbolem oznaczającym, że należy do niego wrzucać rzeczy nadające się do ponownego przetworzenia.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas