Coca-Cola zachęca do… wyrzucania swoich butelek

Po wypiciu napoju najlepiej zadbać o to, by butelka trafiła do kosza. Koncern zachęca do tego, by przetwarzać surowce.

Aktualizacja: 13.09.2018 20:20 Publikacja: 13.09.2018 14:36

Coca-Cola zachęca do… wyrzucania swoich butelek

Foto: Bloomberg

Pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke” Coca-Cola startuje z kampanią, która m zachęcać konsumentów do prawidłowego zachowania z pustymi opakowaniami po coli. Kampania startuje przed tzw. Tygodniem Recyklingu (24-30 września). Jej elementem jest zabawny spot „Across the tracks”, który pojawi się 15 września w brytyjskich stacjach TV ITV, Channel4, Channel5 i Sky TV.

W półminutowym spocie możemy zobaczyć młodą kobietę, której uciekł pociąg i w oczekiwaniu na następny widzi, jak młody mężczyzna po drugiej stronie torów pije colę z automatu. Następnie mężczyzna szybko kupuje kolejny napój, przedziera się już przez tłum w pociągu, by przez okno, ponad torami butelka trafiła do kobiety. Tą samą droga wraca do niego pusta, a on wyrzuca ją do kosza czytając sms o treści „dziękuję za recykling butelki”. Kosz oznaczony jest, oczywiście, symbolem oznaczającym, że należy do niego wrzucać rzeczy nadające się do ponownego przetworzenia.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Prezes polskiego giganta: Paczkę DecoMorreno można dziś traktować jak lokatę. To absurd
Przemysł spożywczy
Rumuńska sieć wchodzi do Polski. „Rynek polski jest podobny do rumuńskiego”
Przemysł spożywczy
Szczęśliwe zakończenie problemów kultowej cukierni z Warszawy
Przemysł spożywczy
Herbaty mrożone biją rekordy, ale kaucje straszą
Przemysł spożywczy
Reakcja Kraft Alkohole na artykuł „Rz” o nowym inwestorze Palikota: Jesteśmy wehikułem inwestycyjnym