Reklama

Coca-Cola zachęca do… wyrzucania swoich butelek

Po wypiciu napoju najlepiej zadbać o to, by butelka trafiła do kosza. Koncern zachęca do tego, by przetwarzać surowce.

Aktualizacja: 13.09.2018 20:20 Publikacja: 13.09.2018 14:36

Coca-Cola zachęca do… wyrzucania swoich butelek

Foto: Bloomberg

Pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke” Coca-Cola startuje z kampanią, która m zachęcać konsumentów do prawidłowego zachowania z pustymi opakowaniami po coli. Kampania startuje przed tzw. Tygodniem Recyklingu (24-30 września). Jej elementem jest zabawny spot „Across the tracks”, który pojawi się 15 września w brytyjskich stacjach TV ITV, Channel4, Channel5 i Sky TV.

W półminutowym spocie możemy zobaczyć młodą kobietę, której uciekł pociąg i w oczekiwaniu na następny widzi, jak młody mężczyzna po drugiej stronie torów pije colę z automatu. Następnie mężczyzna szybko kupuje kolejny napój, przedziera się już przez tłum w pociągu, by przez okno, ponad torami butelka trafiła do kobiety. Tą samą droga wraca do niego pusta, a on wyrzuca ją do kosza czytając sms o treści „dziękuję za recykling butelki”. Kosz oznaczony jest, oczywiście, symbolem oznaczającym, że należy do niego wrzucać rzeczy nadające się do ponownego przetworzenia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama