Reklama
Rozwiń
Reklama

Wódki smakowe przynoszą pieniądze

Procent po procencie, wódki smakowe zabierają wódkom czystym coraz większy udział w rynku. Cieszy to producentów, którzy zarabiają na nich dużo więcej niż na klasycznych wariantach.

Aktualizacja: 11.10.2018 17:32 Publikacja: 11.10.2018 17:21

Wódki smakowe przynoszą pieniądze

Foto: Flickr, fot. chris jd

Produkcja wódek kolorowych przynosi producentom praktycznie same korzyści. Lawinowo rośnie ich sprzedaż, zwłaszcza małych buteleczek, a dzięki wyższym marżom i niższemu podatkowi akcyzowemu wódki smakowe nie tylko przynoszą producentom wyższe zyski niż w swoich czystych odpowiednikach, ale jeszcze ich rosnąca popularność promuje klasyczne marki.

Uwagę redakcji zwróciła lawinowo rosnąca liczba nowych wariantów wódek smakowych wrzucanych na rynek przez producentów. Jeszcze w 2016 r. półki sklepów monopolowych przywitały 23 nowości, a już rok później liczba innowacji się podwoiła. Nie mogło więc raczej chodzić jedynie o zwykły wzrost zainteresowania klientów, spragnionych nowych smaków. Gdy nie wiadomo, o co chodzi – często chodzi o pieniądze. Tak jest i w tym przypadku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama