Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.05.2021 14:09 Publikacja: 09.05.2021 14:09
Foto: Bloomberg
Przewodniczący rady Anheuser-Busch InBev, Martin Barrington oświadczył w komunikacie, że Doukeris, dawny szef działu sprzedaży idealnie pasuje do następnego etapu rozwoju firmy dzięki znajomości marek, konsumentów i innowacji. Następny etap będzie polegać na zwiększaniu sprzedaży wyrobów ponad 500 marek, a nie na kupowaniu nowych na już mocno zorganizowanym rynku piwa.
Grupa będąca właścicielem Budweisera, Stelli Artois i Corony podała odrębnie wyniki I kwartału, lepsze od spodziewanych mimo ograniczeń w działalności barów, restauracji i hoteli w Europie oraz miesięcznego zakazu sprzedaży alkoholi w RPA — stwierdził Reuter. Sprzedaż piwa w Azji-Pacyfiku skoczyła o 64 proc. wobec początkowych ograniczeń w Chinach, największym rynku tej grupy. W Ameryce Łacińskiej nastąpiła poprawa o 10 proc. głownie na dwóch największych rynkach, w Brazylii i Meksyku. W Europie sprzedaż ustabilizowała się.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas