Kompania Piwowarska sprzedała więcej piwa

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego przychody zmalały jednak o 4 proc.

Publikacja: 21.01.2015 11:38

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego p

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego przychody zmalały jednak o 4 proc.

Foto: Bloomberg

Niższa wartość sprzedaży Kompanii Piwowarskiej to efekt „niekorzystnego miksu marek i kanałów sprzedaży" – podał w środę koncern SABMiller, właściciel Kompanii Piwowarskiej.

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 (zaczął się 1 kwietnia 2014 roku) koncern zwiększył wielkość sprzedaży napojów o 4 proc. Sprzedaż jego piw zmalał jednak w tym czasie o 1 proc. Wpłynęły na to głównie mniejsze dostawy do Chin i Stanów Zjednoczonych. W Chinach wielkość sprzedaży SABMillera, zmalała o 9 proc.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne