Reklama
Rozwiń
Reklama

Kompania Piwowarska sprzedała więcej piwa

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego przychody zmalały jednak o 4 proc.

Publikacja: 21.01.2015 11:38

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego p

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego przychody zmalały jednak o 4 proc.

Foto: Bloomberg

Niższa wartość sprzedaży Kompanii Piwowarskiej to efekt „niekorzystnego miksu marek i kanałów sprzedaży" – podał w środę koncern SABMiller, właściciel Kompanii Piwowarskiej.

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 (zaczął się 1 kwietnia 2014 roku) koncern zwiększył wielkość sprzedaży napojów o 4 proc. Sprzedaż jego piw zmalał jednak w tym czasie o 1 proc. Wpłynęły na to głównie mniejsze dostawy do Chin i Stanów Zjednoczonych. W Chinach wielkość sprzedaży SABMillera, zmalała o 9 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama