Reklama

Kompania Piwowarska sprzedała więcej piwa

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego przychody zmalały jednak o 4 proc.

Publikacja: 21.01.2015 11:38

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego p

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 producent Tyskiego zwiększył sprzedaż o 2 proc. Jego przychody zmalały jednak o 4 proc.

Foto: Bloomberg

Niższa wartość sprzedaży Kompanii Piwowarskiej to efekt „niekorzystnego miksu marek i kanałów sprzedaży" – podał w środę koncern SABMiller, właściciel Kompanii Piwowarskiej.

W trzecim kwartale roku finansowego 2014/2015 (zaczął się 1 kwietnia 2014 roku) koncern zwiększył wielkość sprzedaży napojów o 4 proc. Sprzedaż jego piw zmalał jednak w tym czasie o 1 proc. Wpłynęły na to głównie mniejsze dostawy do Chin i Stanów Zjednoczonych. W Chinach wielkość sprzedaży SABMillera, zmalała o 9 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Reklama
Reklama