Aktualizacja: 04.02.2015 11:18 Publikacja: 04.02.2015 10:52
Foto: Bloomberg
Burger King zaskoczył klientów, informując, że akceptuje u siebie kupony zniżkowe do innej sieci – McDonald's.
– Jako największy i najbardziej rozpoznawalny gracz na rynku restauracji sieciowych liczymy się z faktem, że konkurencja na różne sposoby będzie nawiązywać do naszej marki. Przechodzimy nad tym do porządku dziennego – komentuje Dominik Szulowski, rzecznik McDonlad's Polska.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas