Sieć, będąca własnością Yum Brands poinformowała, że na rynku w Chicago będzie już latem serwować klientom piwo, wino oraz schłodzone koktajle. Przedstawiciel spółki odmówił jednak podania szczegółów dotyczących alkoholowego menu. Pierwszy lokal w dzielnicy Chicago Wicker Park zatrudnił już specjalną firmę, która ma dyskretnie monitorować, czy alkohole sprzedawane są w sposób odpowiedzialny.

W ramach zmiany wizerunku Taco Bel będzie także zmienić wygląd swoich restauracji w dużych aglomeracjach. Pierwsze zmiany zaczęto już wprowadzać na rynkach Korei Południowej, Japonii oraz Wielkiej Brytanii. W lokalach mają zawisnąć także prace lokalnych artystów, aby "ocieplić" wnętrza. Zmiany te maja spopularyzować Taco Bell wśród generacji "milenijnej" a przede wszystkim zdjąć z sieci odium lokalu serwującego wyłącznie fast food. Podobną drogą podąża także inna wielka amerykańska sieć – Wendy's.

W ramach zmiany wizerunku Taco Bell zrezygnował także z dodawania sztucznych substancji smakowych i zapachowych oraz barwników w serwowanych przez sieć potrawach.

Tomasz Deptuła (Nowy Jork)