Reklama

Wyborowa już nie tylko z żyta

Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod swoją flagową marką. Celem jest wzrost wartości sprzedaży.

Publikacja: 30.08.2015 22:00

Wyborowa Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod Wyborową,

Wyborowa Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod Wyborową, czyli swoją flagową marką. Celem Pernod Ricard jest wzrost wartości sprzedaży.

Foto: 123RF

Duży wzrost podatku akcyzowego rozregulował rynek wódki w Polsce i doprowadził do spadku jej sprzedaży oraz zamieszania cenowego – mówi „Rzeczpospolitej" Eric Benoist, prezes spółki Wyborowa Pernod Ricard. - Jednak od trzech miesięcy widać na nim oznaki ożywienia. Duży wpływ mają na to działania producentów. Wyborowa Pernod Ricard skupia się na tym żeby zwiększyć zainteresowanie kategorią wódki i podnieść jej atrakcyjność w oczach konsumentów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama