Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2016 12:18 Publikacja: 26.10.2016 12:18
Foto: 123rf.com
Polskie firmy spożywcze nie szczędzą wydatków na promocję, która – jak zauważa BGŻ BNP Paribas – z racji zmęczeniem konsumentów nadmiarem komunikatów marketingowych jest coraz trudniejsza. Jeszcze w 2010 roku wydatki firm spożywczych na promocję stanowiły 1,3 proc. ich łącznych kosztów. W 2015 roku było to 2,9 proc.
Nadal najbardziej popularnym kanałem promocji na rynku żywności są targi. Tuż za nimi plasuje się już jednak internet. I to właśnie on w ostatnich pięciu latach najbardziej zyskał na znaczeniu. Z ankiety BGŻ BNP Paribas wynika, że jeszcze w 2010 r. 60 proc. ankietowanych deklarowało, że internet nie ma znaczenia w promocji żywności. W 2015 r. odsetek ten wynosił już tylko 10 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas