Aktualizacja: 10.11.2016 08:27 Publikacja: 10.11.2016 08:27
Rekordowy wzrost w Rumunii zapewniała głównie marka Zarea, a także wejście w rynek cydru. Był on także wspierany zwiększonymi zakupami dystrybutorów przed wprowadzoną we wrześniu podwyżką cen – informuje Ambra.
Do zwiększenia sprzedaży w Polsce przyczyniły się zarówno droższe wina sprzedawane w sklepach sieci Centrum Wina, gastronomii czy za pośrednictwem portalu Winezja.pl, jak również wina ze średniej półki cenowej, a w szczególności marka Fresco, która umocniła pozycję lidera w swoim segmencie cenowym – podaje firma. Latem (pierwszy kwartał roku obrotowego Ambry zaczyna się 1 lipca) rosła także sprzedaż win musujących, na czym skorzystały główne marki Ambry: Dorato i Cin&Cin.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas