Reklama
Rozwiń
Reklama

Przebój kulinarny w Moskwie – burgery z… rzecznych szczurów

Żadna soja, baranina czy kozina. Rosjanie mają zaskakujący kulinarny hit sezonu – mięso pełne wartości odżywczych. Trzeba tylko trochę przełamać uprzedzenia.

Aktualizacja: 21.11.2016 13:42 Publikacja: 21.11.2016 12:47

Przebój kulinarny w Moskwie – burgery z… rzecznych szczurów

Foto: www.facebook.com/krasnodarbistro

Jedzenie mięsa gryzoni może się kojarzyć raczej z ciężkimi czasami lub wojnami (lepiej nie pytać, jakie zwierzęta jedzono w czasie oblężenia Leningradu czy Stalingradu). Jednak gdy już przełamie się uprzedzenia, można się przekonać (podobno), że takie mięso jest smaczne i bogate w wartości odżywcze i całkiem zdrowe. W Moskwie popularność zdobywa teraz mięso rzecznego szczura o niskiej zawartości cholesterolu i, wedle smakoszy, bardzo smaczne. Ale spokojnie, to nie jest zwykły szczur, jaki każdemu może przyjść teraz na myśl, tylko znana w Polsce raczej ze względu na swoje futerko, nutria.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama