Reklama

Dostosowania wymagały także te przepisy Prawa telekomunikacyjnego, które odnosiły się do obowiązków operatorów względem abonentów, mające zapewnić mu taką ochronę, jaka dzisiaj wynika z przepisów ustawy o prawach konsumenta.

Podczas pierwszego dyżuru, Adrianna Sobol z Fundacji „Onkocafe – Razem Lepiej” będzie udzielała konsultacji z zakresu leczenia onkologicznego oraz wsparcia psychologicznego pacjentom onkologicznym i ich bliskim - informuje RPP.

Publikacja: 05.03.2018 13:30

Dostosowania wymagały także te przepisy Prawa telekomunikacyjnego, które odnosiły się do obowiązków operatorów względem abonentów, mające zapewnić mu taką ochronę, jaka dzisiaj wynika z przepisów ustawy o prawach konsumenta.

Foto: 123RF

Osoby, które chcą porozmawiać z Panią Adrianną, 6 marca br. mogą zadzwonić na numer bezpłatnej ogólnopolskiej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta 800-190-590 w godzinach 12:00 – 14:00.

Udzielane podczas dyżuru wsparcie ma na celu zmianę postrzegania choroby nowotworowej zarówno przez osoby chore jak i ich najbliższych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konsumenci
Jest opinia rzecznika generalnego TSUE ws. WIBOR-u. Wstrząśnie bankami?
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
W sądach pojawią się togi z białymi lub złotymi żabotami. Wiemy, kto je włoży
Sądy i trybunały
Rzecznik dyscyplinarny sędziów „na uchodźstwie”. Jak minister chce ominąć ustawę
Reklama
Reklama