Reklama
Rozwiń
Reklama

Zęby mleczne, stałe… i co dalej? Implanty, czyli drugie życie Twojego uśmiechu

Braki w uzębieniu to problemem wielu osób. Powodują one dyskomfort i brak pewności siebie w towarzystwie, powstrzymują przed szerokim uśmiechem i krępują w wywołujących niepohamowaną radość sytuacjach. Takie ograniczenia są męczące, ale można im łatwo zaradzić.

Publikacja: 01.07.2019 15:40

Zęby mleczne, stałe… i co dalej? Implanty, czyli drugie życie Twojego uśmiechu

Foto: 101512200

Choroba, wypadek, niefortunne zdarzenie czy po prostu upływ czasu. Powodów utarty zębów może być wiele. Pojedyncze czy większe braki są naprawdę bardzo powszechne. Niezmienna jednak pozostaje jedna z najskuteczniejszych i najtrwalszych metod ich uzupełniania. To implantologia – dział chirurgii, w którym najważniejszymi zadaniami jest odbudowa zębów i ochrona kości przed jej zanikaniem. Dlaczego warto się na nią zdecydować?

Jedna metoda, wiele funkcji

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama