W trakcie czterech weekendowych sesji na przełomie listopada i grudnia uczestnicy Akademii Mediów przejdą m.in. warsztaty dziennikarskie, językowe oraz szkolenie z wystąpień publicznych. Uzupełnieniem programu są spotkania z osobistościami świata biznesu lub mediów oraz debaty z przedstawicielami największych polskich firm.
Dotychczas w dwóch edycjach Akademii Mediów, której organizatorami są Fundacja 2065 im Lesława A. Pagi i Giełda Papierów Wartościowych oraz największe redakcje ekonomiczne w kraju, wzięło udział 46 osób.
W tegorocznej edycji AM zaplanowano 30 miejsc. Jak podkreślają organizatorzy, projekt skierowany jest do studentów i absolwentów (do 30. roku życia) kierunków ekonomicznych i prawniczych, którzy chcą wykorzystać swoją wiedzę we współpracy z mediami. Udział w Akademii Mediów jest bezpłatny, a najlepsi uczestnicy mogą liczyć na staż i stałą współpracę z redakcjami partnerskimi.
Chętni mogą się zgłaszać do 4 listopada; powinni wypełnić formularz na stronie fundacji oraz napisać tekst (komentarz giełdowy do sesji albo analizę/komentarz do wybranej sytuacji mikro- bądź makroekonomicznej).Więcej informacji na www.paga.org.pl/akademiamediow.