Aktualizacja: 14.10.2020 14:03 Publikacja: 14.10.2020 13:55
Foto: Adobestock
Badanie zostało przeprowadzone wśród 10 tys. osób w 12 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i w Rosji. Opracowanie stwierdza, że pandemia szybko zmieniła podejście do pracy w domu. Dwie trzecie ankietowanych bardziej docenia korzyści i wyzwania wynikające z wykonywania pracy na odległość — pisze Reuter. Przed ograniczeniami zaledwie 5 proc. ankietowanych korzystało z telepracy, a obecnie 87 proc. chce móc wybierać, gdzie, jak i kiedy mają pracować.
Wiceprezydent Cisco, Gordon Thomson stwierdził w związku z tym, że firmy będą musiały zmienić sposób działania, aby spełnić nowe postulaty pracowników, którzy przedkładają nade wszystko skuteczną łączność i współpracę. Firmy będą też mogły używać technologii do zapewnienia bezpieczeństwa pracujących i danych, z jakich korzystają w domu czy w biurze. Może to dotyczyć np. czujników, monitorujących ogrzewanie i oświetlenie w warunkach domowych, technologii kontrolującej dystans społeczny, czy ludzie noszą w biurze maseczki — powiedział.
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Wbrew potocznym opiniom najmłodsze na rynku pracy pokolenie Z ma podobne oczekiwania wobec pracodawców i szefów...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas