Rośnie znaczenie dobrego wizerunku na rynku pracy

Coraz więcej firm docenia korzyści z dobrego wizerunku pracodawcy i zaczyna inwestować w jego budowę.

Publikacja: 21.01.2015 11:27

Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług

Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług

Foto: materiały prasowe

Czas na EB – to popularne przed laty hasło reklamowe mogłoby teraz wrócić w nowym wydaniu już nie jako reklama piwa, tylko zachęta do zadbania o employer branding, czyli zbudowanie dobrej marki pracodawcy. Do niedawna starały się o to przede wszystkim spółki międzynarodowych korporacji, w tym wielka czwórka audytorsko-doradcza, oraz czołowe firmy FMCG, które mając profesjonalne strategie budowy wizerunku na rynku pracy, od lat brylują w rankingach najbardziej pożądanych pracodawców.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż