Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.01.2015 11:27 Publikacja: 21.01.2015 11:27
Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług
Foto: materiały prasowe
Czas na EB – to popularne przed laty hasło reklamowe mogłoby teraz wrócić w nowym wydaniu już nie jako reklama piwa, tylko zachęta do zadbania o employer branding, czyli zbudowanie dobrej marki pracodawcy. Do niedawna starały się o to przede wszystkim spółki międzynarodowych korporacji, w tym wielka czwórka audytorsko-doradcza, oraz czołowe firmy FMCG, które mając profesjonalne strategie budowy wizerunku na rynku pracy, od lat brylują w rankingach najbardziej pożądanych pracodawców.
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas