Reklama

Rośnie znaczenie dobrego wizerunku na rynku pracy

Coraz więcej firm docenia korzyści z dobrego wizerunku pracodawcy i zaczyna inwestować w jego budowę.

Publikacja: 21.01.2015 11:27

Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług

Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług

Foto: materiały prasowe

Czas na EB – to popularne przed laty hasło reklamowe mogłoby teraz wrócić w nowym wydaniu już nie jako reklama piwa, tylko zachęta do zadbania o employer branding, czyli zbudowanie dobrej marki pracodawcy. Do niedawna starały się o to przede wszystkim spółki międzynarodowych korporacji, w tym wielka czwórka audytorsko-doradcza, oraz czołowe firmy FMCG, które mając profesjonalne strategie budowy wizerunku na rynku pracy, od lat brylują w rankingach najbardziej pożądanych pracodawców.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Reklama
Reklama