Rośnie znaczenie dobrego wizerunku na rynku pracy

Coraz więcej firm docenia korzyści z dobrego wizerunku pracodawcy i zaczyna inwestować w jego budowę.

Publikacja: 21.01.2015 11:27

Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług

Kampania ABSL podkreśla szanse na karierę w centrach usług

Foto: materiały prasowe

Czas na EB – to popularne przed laty hasło reklamowe mogłoby teraz wrócić w nowym wydaniu już nie jako reklama piwa, tylko zachęta do zadbania o employer branding, czyli zbudowanie dobrej marki pracodawcy. Do niedawna starały się o to przede wszystkim spółki międzynarodowych korporacji, w tym wielka czwórka audytorsko-doradcza, oraz czołowe firmy FMCG, które mając profesjonalne strategie budowy wizerunku na rynku pracy, od lat brylują w rankingach najbardziej pożądanych pracodawców.

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!