- Ok. 40 proc. Polek uznaje swoje umiejętności w obszarze przedsiębiorczości za wystarczające i jest to wynik zbliżony do średniej unijnej. Jednocześnie jednak osiągamy trzeci najgorszy wynik w Unii, jeśli chodzi o obawę przed niepowodzeniem w prowadzeniu swojego biznesu. To pokazuje jak wiele jest do zrobienia w obszarze motywacji i pewności siebie – stwierdziła Olga Kozierowska, twórczyni Sukcesu Pisanego Szminką.
Odpowiadając na te potrzeby, na warsztatach „Sukces TO JA" obok treści merytorycznych, pojawiły się wystąpienia budujące dobrą energię, inspirację i wiarę w swoje możliwości.
Blok „JA-kariera" był dedykowany kobietom chcącym podjąć pracę, do niej wrócić lub ją zmienić. Podczas warsztatów panie poznały innowacyjne metody poszukiwania pracy, takie jak interaktywne CV, wideoprezentacje czy strategie budowania swojej marki jako pracownika w mediach społecznościowych. Specjaliści wyjaśnili, jak dobrze przygotować się do procesu rekrutacyjnego – począwszy od szukania ofert pracy, poprzez przygotowanie wyróżniającego się CV, na rozmowie kwalifikacyjnej kończąc.
- W programie „Sukces TO JA" dbamy o to, by wiedza była przekazywana w sposób ciekawy, inspirujący i różnorodny. Uczestniczki projektu mają do dyspozycji interaktywny portal wiedzy, warsztaty, ale też indywidualne konsultacje ze specjalistami – powiedziała Anna Solarek, dyrektor komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services, partnera programu.
Jako uzupełnienie części warsztatowej powstała strefa doradztwa z dyżurami ekspertów z Urzędu Pracy, firm rekrutacyjnych, kancelarii prawnej, czy organizacji specjalizujących się w pozyskiwaniu funduszy na działalność. Tematy rozmów będą wykorzystane w tworzeniu nowych treści edukacyjnych na portalu wiedzy www.sukcestoja.pl, który obok warsztatów stanowi drugi filar programu.
Obecnie korzysta z niego już ponad tysiąc kobiet.