Mobilna fala rekrutacji

Większość firm HR bagatelizuje najnowsze trendy lub nie ma środków na promocję innowacyjności. Batalię o rynek rekrutacji wart 7 mld zł mogą wygrać zagraniczne firmy.

Aktualizacja: 02.04.2018 13:28 Publikacja: 02.04.2018 13:00

Mobilna fala rekrutacji

Foto: Adobe Stock

Stawka jest naprawdę wysoka. Mimo to nie wszystkie firmy rekrutacyjne i agencje pracy odpowiadają na potrzeby młodego pokolenia żyjącego w erze aplikacji. Przewaga konkurencyjna w walce o talenty w dobie umacniającego się rynku pracownika jest gwarancją czystego zysku. Grupą zdecydowanie najbardziej zainteresowaną kontaktem z potencjalnym pracodawcą przez aplikacje na smartfonach są millenialsi. Wyłonił się nowy profil kandydata – kandydat mobilny. Firmy powinny podążać za jego oczekiwaniami i maksymalnie wykorzystać technologiczny potencjał – 70 proc. ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych, a poziom smartfonizacji w Polsce sięga 62 proc.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Poszukiwanie pracy
Fala zwolnień pogorszyła nastroje pracowników
Poszukiwanie pracy
Więcej firm chce zatrudniać niż zwalniać
Poszukiwanie pracy
Startuje Program Kariera - szansa na elitarne płatne praktyki
Poszukiwanie pracy
Nie wystarczy znaleźć i zrekrutować dobrego kandydata
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Poszukiwanie pracy
Co drugi specjalista czeka na okazję do zmiany pracodawcy w 2025 r.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń