"Nawilżanie? Twitter jest jak ostry nóż"

Media społecznościowe są jak ostry nóż, którym można warzywa na sałatkę pokroić, ale można też sobie palec uciąć – mówi „Rzeczpospolitej" Paweł Szefernaker, sekretarz stanu w Kancelarii Premiera Rady Ministrów.

Aktualizacja: 02.02.2016 11:21 Publikacja: 02.02.2016 10:43

"Nawilżanie? Twitter jest jak ostry nóż"

Foto: materiały prasowe

W ten sposób komentuje nocny wpis byłego już rzecznika ministerstwa sportu i turystyki Bartosza Zbroi, który na Twitterze zrobił sondę „Kto najlepiej nawilżył", nawiązując do przyznania przez tygodnik „Wprost" i "Gazetę Polską" tytułów „Człowieka roku" prezesowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu.

- To było bardzo nieprofesjonalne zachowanie – uważa Szefernaker. Dodaje, że media społecznościowe są takim kanałem i narzędziem komunikacji, z którego przekazu można korzystać bez agencji informacyjnych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Polityka
Poseł PiS pojawił się w szkole „z interwencją ws. godła”. Burmistrz jest oburzony
Polityka
Trzaskowski w Bydgoszczy: Idę walczyć o państwo silne, demokratyczne i oparte o rządy prawa
Polityka
Kaczyński zagłuszany podczas miesięcznicy. „Przyjdzie czas, że to się skończy”
Polityka
Nawrocki czy Mentzen - kto ma większe szanse z Trzaskowskim w II turze? Wyniki sondażu
Polityka
Dwa sondaże partyjne jednego dnia. Oba fatalne dla Trzeciej Drogi. W jednym dogoniła ją partia Razem
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem