"Nawilżanie? Twitter jest jak ostry nóż"

Media społecznościowe są jak ostry nóż, którym można warzywa na sałatkę pokroić, ale można też sobie palec uciąć – mówi „Rzeczpospolitej" Paweł Szefernaker, sekretarz stanu w Kancelarii Premiera Rady Ministrów.

Aktualizacja: 02.02.2016 11:21 Publikacja: 02.02.2016 10:43

"Nawilżanie? Twitter jest jak ostry nóż"

Foto: materiały prasowe

W ten sposób komentuje nocny wpis byłego już rzecznika ministerstwa sportu i turystyki Bartosza Zbroi, który na Twitterze zrobił sondę „Kto najlepiej nawilżył", nawiązując do przyznania przez tygodnik „Wprost" i "Gazetę Polską" tytułów „Człowieka roku" prezesowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu.

- To było bardzo nieprofesjonalne zachowanie – uważa Szefernaker. Dodaje, że media społecznościowe są takim kanałem i narzędziem komunikacji, z którego przekazu można korzystać bez agencji informacyjnych.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polityka
Maciej Gdula rezygnuje z członkostwa w Nowej Lewicy. „Z żalem i poczuciem porażki”
Polityka
Niemcy „odsyłają” do Polski migrantów, którzy w Polsce nigdy nie byli? Konfederacja chce dymisji
Polityka
Andrzej Duda „przestrzegł Donalda Tuska przed nieodpowiedzialnymi zachowaniami”. Chodzi o wybory
Polityka
Co z odpartyjnieniem spółek Skarbu Państwa? Niepewny los flagowego projektu Szymona Hołowni?
Polityka
Alkohol wyjedzie ze stacji paliw? Ministerstwo Zdrowia pracuje nad zmianami