Reklama

"Nawilżanie? Twitter jest jak ostry nóż"

Media społecznościowe są jak ostry nóż, którym można warzywa na sałatkę pokroić, ale można też sobie palec uciąć – mówi „Rzeczpospolitej" Paweł Szefernaker, sekretarz stanu w Kancelarii Premiera Rady Ministrów.

Aktualizacja: 02.02.2016 11:21 Publikacja: 02.02.2016 10:43

"Nawilżanie? Twitter jest jak ostry nóż"

Foto: materiały prasowe

W ten sposób komentuje nocny wpis byłego już rzecznika ministerstwa sportu i turystyki Bartosza Zbroi, który na Twitterze zrobił sondę „Kto najlepiej nawilżył", nawiązując do przyznania przez tygodnik „Wprost" i "Gazetę Polską" tytułów „Człowieka roku" prezesowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu.

- To było bardzo nieprofesjonalne zachowanie – uważa Szefernaker. Dodaje, że media społecznościowe są takim kanałem i narzędziem komunikacji, z którego przekazu można korzystać bez agencji informacyjnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Nawrocki o reparacjach: Niemcy mogą je spłacać budując siłę Wojska Polskiego
Polityka
Czy reparacje są drogą donikąd? Janusz Reiter o błędach polityki historycznej
Polityka
Prezydent domaga się wyjaśnień po doniesieniach „Rz”. Ostra reakcja szefa rządu
Polityka
Polska zakupi okręty podwodne. Deklaracja Donalda Tuska
Reklama
Reklama