Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprawa Łukasza Mejzy. Doktor z Meksyku chciał 15 tys. dolarów. Spółka wiceministra 80 tys. dolarów

Założona przez wiceministra sportu Łukasza Mejzę spółka Vinci NeoClinic chciała leczyć nieuleczalnie chorych pacjentów w klinice Michaela Hino w Meksyku. Założyciel kliniki chciał za leczenie 15 tys. dolarów. Firma Mejzy o 65 tys. dolarów więcej - informuje WP.pl

Publikacja: 23.12.2021 17:09

Łukasz Mejza

Łukasz Mejza

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Wirtualna Polska opisała działalność firmy założonej przez wiceministra sportu Łukasza Mejzę. Spółka Vinci NeoClinic oferowała osobom nieuleczalnie chorym i rodzicom dzieci z takimi chorobami wyjazd do Meksyku na terapię. Firma reklamowała się sloganem "Leczymy nieuleczalne".

Mejza poinformował, że "w związku z bezpardonowym atakiem" zawiesił swój udział w pracach Ministerstwa Sportu i Turystyki. Wystąpił również o "urlop z wykonywania obowiązków poselskich".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Polityka
Romanowski radzi Ziobrze. „Skorzystałbym z możliwości ochrony prawnej”
Polityka
Donald Tusk czy Karol Nawrocki? Którego z nich Polacy postrzegają jako „lepszego” polityka
Polityka
Od pomocy ofiarom do skandalu. Na czym polega afera Funduszu Sprawiedliwości?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Polityka
Europoseł Grzegorz Braun domaga się ochrony kontrwywiadowczej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama