Reklama
Rozwiń

"Kreatywność opozycji: billboardy ze ścian na samochody"

- Ze strony PO, całej opozycji totalnej, będzie to kampania negatywna, straszenie PiS-em. My chcemy koncentrować się na kampanii merytorycznej - mówił w Polsat News szef KPRM Michał Dworczyk komentując dotychczasowy przebieg kampanii przed wyborami samorządowymi.

Aktualizacja: 02.09.2018 11:33 Publikacja: 02.09.2018 09:23

"Kreatywność opozycji: billboardy ze ścian na samochody"

Foto: tv.rp.pl

arb

Dworczyk, nawiązując do ostatniej aktywności PO, czyli wyjazdu do różnych miejsc Polski tzw. konwoju wstydu - pojazdów ciągnących za sobą billboardy, na których pojawia się hasło "PiS wziął miliony" i zdjęcie Jarosława Kaczyńskiego. W ten sposób PO chce dotrzeć ze swoim przekazem do szerszej grupy odbiorców niż jest to możliwe dzięki kampanii billboardowej.

- PO rusza z akacją defamacyjną. Ja się cieszę z jednego powodu - PO potwierdziła ostatecznie ze nie ma żadnego pomysłu, oferty dla samorządowców, dla Polaków. Szczytem kreatywności jest przeniesienie billboardów ze ścian na samochody - kpił w Polsat News Dworczyk.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Polityka
Sondaż: Tak Polacy oceniają sposób sprawowania funkcji marszałka Sejmu przez Szymona Hołownię
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Polityka
KO i PiS mogą liczyć na niemal identyczne poparcie? Wyniki nowego sondażu partyjnego
Polityka
PiS uderzy w regionach. Referenda lokalne mają pokazać korozję i słabość władzy PO
Polityka
Karol Nawrocki do władz Ukrainy: Pojednanie może być oparte wyłącznie na prawdzie
Polityka
Sikorski: Cenckiewicz zrobił karierę na opluwaniu lepszych od siebie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama