Nowa kampania promocyjna Prawa i Sprawiedliwości ma zmienić wizerunek partii, co ułatwi jej odzyskanie przychylności wyborców i podjęcie wyrównanej walki z PO. „Rz” dotarła do nowych plakatów i reklamówek telewizyjnych PiS, które rozpoczynają tę operację.
Dla partii Jarosława Kaczyńskiego początkiem przełomu ma być kongres, który rozpocznie się w Krakowie w najbliższy piątek. Potrwa trzy dni. Będzie mu towarzyszyć nowa kampania medialna. Na ulicach polskich miast zawisną billboardy z odmienionym Jarosławem Kaczyńskim i nieco zmienionym logo partii. Już w zeszłym tygodniu prezes PiS pojawiał się na konferencjach prasowych wypoczęty, starannie uczesany, w dobrze skrojonym garniturze i w odpowiednio dobranym krawacie. Podobnie będzie na plakatach.
[wyimek]PiS próbuje przejąć elektorat PO. Kładzie nacisk na kompetencje i zarządzanie gospodarką - dr Jacek Kucharczyk, socjolog[/wyimek]
Kampanię billboardową mają wspierać spoty telewizyjne utrzymane w podobnej tonacji. Ich głównymi bohaterkami będą trzy kobiety: Grażyna Gęsicka, Jolanta Kluzik-Rostkowska i Aleksandra Natalli-Świat. To one mają podkreślać, że PiS to nie tylko partia zajmującą się zwalczaniem korupcji, ale jest też w stanie profesjonalnie zajmować się gospodarką. A właśnie na szczególnym uwypukleniu spraw gospodarczych najbardziej zależy teraz politykom PiS.
W spotach Gęsicka, która w rządzie PiS była ministrem rozwoju regionalnego i odpowiadała za wykorzystanie unijnych środków, podkreśla, że PiS świetnie sobie radził z rozdziałem pieniędzy z UE. Kluzik-Rostkowska, w rządzie PiS minister pracy, dodaje, że jej partia skutecznie walczyła z bezrobociem i stworzyła milion nowych miejsc pracy. Z kolei Natalli-Świat, w ubiegłej kadencji parlamentu przewodnicząca Sejmowej Komisji Finansów Publicznych, przypomina, że to PiS obniżył podatki.